Запитання

Чому в Особистому кабінеті не змінюється статус оплати одразу після її здійснення?

Учасники через десять календарних днів з моменту оплати самостійно перевіряють в Особистому кабінеті учасника пробного ЗНО-2018 факт надходження коштів

Як обрати регіон, коли учасник живе в одному місті, а навчається в іншому?

Вказати фактичне місце перебування під час проведення пробного ЗНО 24 та 31 березня 2018 року

У квитанції про оплату вказано дані одного із батьків.

Потрібно надіслати листа на електронну адресу Центру, у якому треба вказати:

– проблему, з якою учасник звертається;

– прізвище, ім’я, по батькові;

– скан-копію квитанції про оплату;

– контактний номер телефону.

Як дізнатися, де проходити пробне ЗНО?

Після 01 березня 2018 року в Особистому кабінеті учасника пробного ЗНО-2018 буде розміщено запрошення, у якому буде вказано час та місце проходження пробного ЗНО

Де знаходиться квитанція для оплати за пробне ЗНО?

Квитанцію розміщено в Особистому кабінеті учасника пробного ЗНО-2018 («Зразок квитанції»)

Як додати або змінити предмет ПЗНО?

Це можуть зробити лише працівники Центру за заявою учасника пробного ЗНО. Для того, щоб додати або змінити предмет, потрібно надіслати листа на електронну адресу Центру, у якому треба вказати:

– проблему, з якою учасник звертається;

– прізвище, ім’я, по батькові;

– предмет, який необхідно додати або змінити;

– контактний номер телефону.

Зареєструвалися, але не отримали логін і пароль для входу в Особистий кабінет учасника пробного ЗНО-2018.

Пароль можна відновити через посилання «Забули пароль?» при вході до Особистого кабінету учасника пробного ЗНО-2018

Під час оплати пробного ЗНО через Особистий кабінет за допомогою кнопки «Оплатити» виникла помилка через збій системи і платіж не було проведено. Під час спроби повторної оплати змінюється статус на «Платіж опрацьовується» і кнопка «Оплатити» неактивна. Що робити у такому випадку?

Спробувати використати інший браузер, інший комп’ютер або скористатися іншим способом оплати.

Як можна змінити електронну адресу, якщо під час реєстрації її вказано неправильно, та отримати логін і пароль?

Потрібно надіслати листа на електронну адресу Центру, у якому вказати:

– проблему, з якою учасник звертається;

– прізвище, ім’я, по батькові;

– правильну електронну адресу;

– контактний номер телефону.

Якщо Ви не знайшли відповідь на своє запитання

>>>Запитати<<<